Re: Kiepski laptop

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 24 Feb 2006 - 00:55:34 MET

"Konrad Billewicz" <billewicz@nospam..o2.pl> wrote in message
news:dtlhnl$52q$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Czyli mówisz, że P2 to za mało, natomiast P3 powinien wystarczyć... To
> trochę podnosi planowane koszty inwestycji. Chyba, że bym zrezygnował z
> filmów... Bo na inne moje potrzeby (www, e-maile, mp3), to P2 chyba już
> wystarczy, nie?

ogolnie tak...
jako playera mozesz uzyc mplayera - ma on troche opcji do przyspiesznia
dekodwania ale na cuda ni licz- film moze sie rwac - no ale bedzie sie
dekodowac.
Szukaj jednak czegos w stylu p3.
Chyba ze przekodujesz sobie filmy na rozmiar palmtopowy ;) 320x240 - wtedy
powinno to chodzic nawet na p2.