Re: Stary komp i XP

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Thu 23 Feb 2006 - 21:28:24 MET

Z Otchłani wyskoczył demon, wcielił się w istotę znaną jako
*Konrad N.S.*, która zaskrzeczała:

> o ile to drugie wiem i mam, o tyle nie wiem co oznacza pierwsze, nie wiem co
> mógłbym wyłączyć...

> podpowiedz proszę (tu lub - jeśli ma być burza, że to NTG - na priv)

Upodobnienie do windows 2000? Przyśpiesza działanie interfejsu. Na
szybkich maszynach niezauważalne, ale na Celeronie 400-500 MHz już
widoczne. /to styl klasyczny windowsów i wyłączenie efektów, we
właściwościach ekranu/

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8