Re: [Drukarka] HP Deskjet 3820 glowica nei wysuwa sie

Autor: maciek <maciek_at_szorujbabciudokolejki.pl>
Data: Thu 23 Feb 2006 - 01:28:08 MET

nom napisał(a):
> Użytkownik "maciek" <maciek@szorujbabciudokolejki.pl> napisał w
> wiadomości news:dthjjm$qna$1@news.wp.pl...

> Ktoś chyba nawet wypuścił dokładny opis naprawy w formacie word albo pdf,
> jak go znajde to podeślę, ale na 100% jest na elektrodzie.

Tak, widze, ze tam jest mnostwo pozytecznych rzeczy. Na weekend (moze
nawet juz ten weekend jesli moje lenistwo nie stanie na drodze) planuje
pierwsze w zyciu rozkrecenie drukarki az do jej golych flakow. Jesli
bede umial ja potem skrecic to dokupi ten cenny kawalek plastyku za 30
zl i naprawie blad inzynierow HP w mojej drukarce.