Re: Philips 107

Autor: rokko <ejho_at_widzew.net>
Data: Thu 23 Feb 2006 - 01:05:40 MET

Użytkownik "Meszuge" <VeryBigMeszuge@inetia.pl> napisał w wiadomości
news:dth96s$ahe$1@213-238-121-57.adsl.inetia.pl...
> Wykluczyłem telewizor, komórkę i inne takie.
> A wygląda to tak: kolor nieco ciemniejszy od tła (jasnoszary na białym na
> przykład), drżąca i skacząca w przedziale 2 cm pozioma linia grubości może
> 2 mm.
> Głównie chodzi mi o to, czy to karta graficzna czy monitor?

wg mnie - 100% monitor
i to właśnie elementy , które Ci opisałem - wygląda że się poluzowały - może
wskutek uderzenia ?
a może masz stałe wibracje podłoża na którym monitor stoi ?
pozostaje Ci test wyjaśniający wszystko - wizyta z monitorem u znajomego z
kompem
lub wizyta kogoś z kompem u Ciebie.....

Piotrek