Połączenie 2 komputerów wpiętych do routera

Autor: Przemolo <przemolo_at_gazeta.pl>
Data: Wed 22 Feb 2006 - 21:11:14 MET

Witam!

Kupiłem bramkę/router Linksys RT31P2... wszystko ładnie działa ale nie
bardzo potrafię połączyć przez nią 2 komputery.
Jeden to laptop (z XP), drugi desktop (z XP). Z laptopa bez problemu
"pinguję" desktopa ale na odwrót już nie. Podobnie z laptopa mogę wejsć na
odpalony na desktopie FTP ale na odwrót też nie.
Czy ktoś ma pomysł o co tu może chodzić?

PS: Wyłączyłem nawet wszystkie zapory i firewalle na laptopie i nadal to
samo