Re: zasilacz - jaka moc ?

Autor: radarek <pyton0_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 22 Feb 2006 - 14:07:31 MET

Użytkownik "vs1981" <vs1981[no.spam]@o2.pl> napisał w wiadomości
news:dtfsv9$1prv$1@news.mm.pl...

> Założyłem (może niesłusznie), że za czasów, gdy standardem były 300W
> zasilacze, ich sprawność nie była większa od obecnie produkowanych - no
> chyba, że kolega myśli o niemarkowych produktach...
> Pozdr. :)

Zalozenie jest poprawne, ale wez pod uwage fakt, ze przy najmniejszym
obciazeniu jest najmniejsza sprawnosc - czyli zasilacz 300W obciazony
tyle co 350W bedzie mial lepsza sprawnosc.
Tak wiec mozna powiedziec, ze zbyt mocny zasilacz to marnotrawstwo
energii - wyzszy rachunek za prad (oczywiscie niewiele w przypadku
pojedynczego komputera, ale skoro bylo pytanie czy to w ogole mozliwe)