Re: zasilacz - jaka moc ?

Autor: tomek <tomek-a_at_USUN_TOgazeta.pl>
Data: Wed 22 Feb 2006 - 12:34:07 MET

> IMHO Enlight to dobry markowy zasilacz więc jeśli do tej pory działało
> OK i nie dołożyłeś nic nowego to chyba nie ma sensu go wymieniać.

Podłączyłem nowy dysk (był już dwa i dwa napędy).
I zaczęło mi tak trzaskać jakby takie spięcia czy coś.
Sądziłem, że to nowy dysk trzeszczy jakby miał piasek na głowicach.
Ale najbardziej słyszalne było podczas uruchomiania kompa.

No i w międzyczasie dołożyłem kostkę ramu tak, że chodzi na dualu i
podkręciłem procka z fsb 133 na fsb 200.

No ale od podłączenia dysku zaczął jakby tak trzaskać.
I sądziłem, że to dysk kiepski (wsłuchiwałem się ale jakoś kiepsko).
No i poodłączałem dyski i napędy itp i wiem, że to zasilacz (trzaska
podczas uruchamiania a potem po jakimś czasie jest ok - normalnie).
Za dużo może miał już podłączone (poza tym jest w nim papst spowolniony
jeszcze tak, że leciutka wydmuchuje powietrze).
W sumie to ma on już z 5 lat i zawsze trzyma napięcia i byłem zadowolony.

Jednakże zamówiłem już Tagana 380wat.
Zawsze to nowy, a wg mnie zasilacz najważniejszy.

--
pozdrawiam
tomek