Re: przegrzalem P4 ??!!

Autor: jurson <gjurson_at_poczta.fm>
Data: Tue 21 Feb 2006 - 11:45:18 MET

pd napisał(a):
> no i stalo sie ... nie wiedzialem ze na radiatorze powstala gruba warstwa
> kurzu ... i P4 TH 2.8 pracowal na temp. 75-85 stopni ... przez dluuugi
> czas - ze 2 miesiace. ale w koncu padl.
>
> nie mam za bardzo okazji sprawdzic go w innym komputerze ... czy
> rzeczywiscie padl procesor czy moze z tego grzania cos sie stalo plycie?

Miałem podobny przypadek kiedyś. Miałem trefny cooler na Athlonie, taki
w którym były dwa wiatraczki wiejące "pod kątem". Ciągłe kłopoty z nim
były, w każdym razie w końcu jeden z nich padł. Procesor zaczął się
grzać, po jakimś czasie sprzęt padł (nie wiem jak długo pracowałem na
"przegrzewającym" się sprzęcie). Wbrew pozorom okazało się, że
uszkodzeniu uległa płyta, dla mnie szczęśliwie bo była jeszcze na
gwarancji. Procesor pracuje do dziś.

jurson