Re: problem z utworzeniem partycji

Autor: Hotmaster <hotmaster_at_wywal.fr.pl>
Data: Mon 20 Feb 2006 - 12:39:38 MET

Radosław Sokół napisał(a):

> Oczywiście, zmiany rozmiaru partycji nie ma. To bardzo
> rzadko potrzebna opcja. Ja osobiście uważam, że niepot-
> rzebna: jeżeli już tworzyć partycje, to od razu z głową
> i z zapasem, a potem już nie ruszać.

Kupuje komputer z zainstalowanym systemem na którym oczywiście jest
tylko jedna partycja. I co wtedy zrobić przy założeniu że nie chce od
nowa wszystkiego formatować/instalować :)? Ano zmienić rozmiar partycji
C i utworzyć nową. Robiłem tak programem PM na kilku komputerach i
zawsze było OK.

> Do zarządzania partycjami jest np. darmowy Ranish
> Partition Manager. W ograniczonym zakresie potrafi
> nawet chyba zmieniać rozmiary partycji FAT.

"nawet"? A NTFS?

> Zgadza się, masz. Nie natrafiłeś na błędy, nie miałeś jakiejś
> niestandardowej konfiguracji, miałeś stabilny komputer, nie
> "padło" Ci zasilanie. Pewnie jednak na tej grupie może Ci
> odpowiedzieć wiele osób, którym takie grzebanie w dysku
> bardzo dużo napsuło :)

Awaria zasilania to inna bajka... Konfiguracje miałem różne, nie wiem
czy "niestandardowe" bo nie wiem co to znaczy :). Tak czy siak, kupie
tego Paragona za 10zł do którego linka podał "och karol". Zawsze jakaś
alternatywa.

pozdr.