Re: Zwiekszenie partycji

Autor: Bernard <bernard_at_earth.net>
Data: Mon 20 Feb 2006 - 08:39:35 MET

Stach wrote:
> witam,
> mam dysk 10gb, podzielony na 2 partycje: C = 2gb (systemowa), D = 8 gb.
> chcialbym kosztem partycji D zwiekszyc wielkosc partycji C o 1 gb i nie wiem
> jak to zrobic za pomoca Partition Magic...

I całe szczęście. Kiedy już się dowiesz, jak to zrobić przy użyciu
Partition Magic, to poniżej piszę Ci tekst, który możesz wysłać na grupę
w 10 mnut później:

"miałem dysk 10gb, podzielony na 2 partycje: C = 2gb (systemowa), D = 8 gb.
chciałem kosztem partycji D zwiekszyc wielkosc partycji C o 1 gb.
Użyłem Partition magic i teraz komputer nie widzi dysku i nie ładuje
systemu.
Pomóżcie!!!"