Re: Zwiekszenie partycji

Autor: och karol <och.karol_at_gazeta.usunto.pl>
Data: Mon 20 Feb 2006 - 08:37:53 MET

Użytkownik "Stach" <szustkaszWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:1fa6.00000004.43f94701@newsgate.onet.pl...
> witam,
> mam dysk 10gb, podzielony na 2 partycje: C = 2gb (systemowa), D = 8 gb.
> chcialbym kosztem partycji D zwiekszyc wielkosc partycji C o 1 gb i nie
> wiem jak to zrobic za pomoca Partition Magic...

W sposób bezpieczny dla danych tym programem nie da się.

> Probowalem w ten sposob, ze z partycji D utworzylem trzecia partycje
> (E), a potem chcialem ja polaczyc z C (to sie chyba merge nazywa), ale
> niestety sie nie da :( Jest dostepna tylko opcja polaczenia (merge)
> partycji D i E, czyli powrot do poprzedniego stanu, ale to mnie nie
> interesuje oczywiscie. W jaki sposob zwiekszyc partycje C? Prosze o
> pomoc... Stach

Za pomocą lepszego softu (i bezpieczniejszego) przesuń poczatek partycji D:
o pożądana ilość bajtów a następnie zwiększ rozmiar partycji C: .
Najlepiej obydwie operacje wykonywać osobno.
Ja osobiście polecić mogę Paragon Partition Manager 6.0.

--
pozdr
karol