Nowy zasilacz - może ThermalTake Silent PurePower 680W ?

Autor: Dentarg <den_at_it64.com>
Data: Mon 20 Feb 2006 - 07:55:02 MET

Mój Chieftec 360DF-302 nie jest w stanie podołać mojemu nowemu
configowi :). Przy podłączonych wszystkich urządzeniach nagrywarka nie
jest w stanie nagrywać CD. Po odłączeniu HDD jak najbardziej, albo
linia 5V albo 12V nie daje rady. W każdym razie musze wymienić
zasilacz, a że mam możliwość użycia SLI, to chciałbym kupić coś z
pewnym zapasem mocy. Zależy mi też na ciszy (przynajmniej tak cicho
jak ten Chieftec).

Czytałem ostatnio wątki o nowym zasilaczu na grupie. Czytałem forum
tweak.pl, oraz sporo testów w internecie. I niestety w testach
polecany mocno Enermax wypada słabo (duże spadki U przy znacznym
obciążeniu). Potrzebuje czegoś stabilnego.

Zdecydowany w sumie jestem (byłem) na Antec'a TruePower 2.0 550W
TPII-550P, ale w moim mieście nie do kupienia, a w zenfist.pl nie
można zapłacić kartą :(. Mam możliwość kupienia na miejscu wszystkich
zasilaczy z oferty 4max.pl, niestety Antec'a nie mają, ale moją uwagę
przykuł ThermalTake Silent PurePower 680W. Jedyną wątpliwość budzi
głośność tego zasilacza. Użytkownicy piszą w większości, że "very
quiet", ale są też tacy co twierdzą, że głośność to jedyna wada tego
zasilacza. Wiatrak kręci się z prędkością 3000 RPM, dlatego trudno mi
uwierzyć w te 17dB. Jeśli ktoś ma ten zasilacz to posiłbym o
informację jak się sprawuje i jak z głośnością :).

A może coś innego ?

pzdr,
Dentarg

--