Re: PLEXTOR PX-750A czy PX-755B ??

Autor: Misiek <_at_o2.pl>
Data: Mon 20 Feb 2006 - 00:41:41 MET

Dnia Sun, 19 Feb 2006 23:29:07 +0100, Olek_ napisał(a):

> Jako ze ostatnie porządne nagrywarki jakie pozostaly na rynku to plextor
> zastanawiam sie ktory model wybrac PX-750A czy PX-755B ?? ktos
> moglby doradzic? czym wogoel roznia sie te modele? czy czyms poza
> minimalnie lepszymi parametrami nie zalezy mi na niczym innym tylko na
> trwalosc, 100% pewnosci zapisu, a mniejsza o super szybki zapis i
> lamanie zabezpieczen plyt itp
>
> do niedawna dobre byly toshiby ale SD-R5372 nie mozna juz dostac a
> SD-R5472 to juz nie ta toshiba co dawniej, samsung dolaczyl sie i
> zaczyna psuc ostatnie dobre i tanie napedy na rynku i dla chcacych miec
> [...]

Kup PX-755, różnią siębardzo.
750 to OEM a nie oryginalny napęd Plextora. 755 to w pełni Plextor,
wyprodukowany przez Plextora.

Na PX-750 wiekszość "legendarnych" opcji Plextools jest niedostępna (brak
mozliwości sprawdzeni ajakości nagranej płyty - Qcheck (C1/C2, FE/TE,
Beta/Jitter, PI/PO, TA)) brak AutoStrategy.

No cóż ale 750 nie buforuje Audio co jest gigantycznym plusem ale ma
nieciekawe czasy: dostępu, odczytu, zapisu.

750 OBCHODZI WSZYSTKIE OBECNE ZABEZPIECZENIA CD (dane) ale nie obchodzi
key2Audio!!!!!

Ogólnie polecam www.cdrlab.pl oba napędy szeroko opisane i przetetowane.

755 jednak wychodzi bezapelacyjnie lepiej. Ja mam 750 ;) Różnica w cenie
niewielka, więc chyba nie ma co patrzeć na brak bufora audio i sprawę
zabezpieczeń...