Re: monitor stroi fochy kvm pomoze?

Autor: lukasz sczygiel <gdzies_at_daleko.pl>
Data: Sun 19 Feb 2006 - 22:08:17 MET

PAndy napisał(a):
> "lukasz sczygiel" <gdzies@daleko.pl> wrote in message

> ma

> Toto sluszy do przesylania i rozdzielania obrazu VGA na wieksza iloscm
> ontorow jednoczesnie - np w sklepach. Sprobuj sie dogadac ze sklepem ze bys
> oddal jak nie bedzie dzialac...

Jesli nikt nie doradzi czegos konkretnego to albo kupie kvm-a takiego za
100-ke (ostatnio sie wysypalo tego dosyc sporo), moze pomoze albo
przemebluje pokoj bo takie porzadne wzmacniacze/splitery to od 400zl w
zwyz. A kvm- moze sie jeszce kiedys przyda....
Ale wolal bym nie kupowac kvm-a w ciemno.

--
Lukasz Sczygiel
Palm IIIc->Tungsten E->Treo 180->?Tungsten W?