Re: Nagrywarka LG czy NEC

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sun 19 Feb 2006 - 20:47:40 MET

"Czajson" <rookie@rookie.cy> napisał:

> Widzisz taka jest różnica między mną a Tobą, że ja "wygłaszam" opinię po
tym
> jak sprawdzę coś "wlasnoręcznie". A Ty jesteś jak babka słuchająca radia
> Maryja - co powiedzieli to trzeba w to wierzyć i rozpowszechniać jako
> jedynie słuszną prawdę.

Nie. To Ty _wygłosiłeś_ jedynie słuszną prawdę o modelu 4167. Ja
_przytoczyłem_ odmienną opinię, sformułowaną przez laboratorium cdrlab.
Można się z nią zgodzić lub nie, zależy jakie kto ma własne doświadczenia,
ale to Twoja histeryczna reakcja jako żywo przypomina dewotów z RM.

> Ty jak zobaczyłeś moją opinię na temat LG od razu zareagowałeś śmieszną
> odpowiedzią podpierając się syntetycznym testem redaktorów nie wiedząc
nawet
> dokładnie na jakim portalu piszą.

Podałem odnośniki. Klikać umie? To niech sprawdzi.

> cwaniaczku [...] ugaś trochę temperament i nie odzywaj się

Masz rację, szkoda klawiatury na takiego dresa jak Ty.

JoteR