Re: Nagrywarka LG czy NEC

Autor: Czajson <rookie_at_rookie.cy>
Data: Sun 19 Feb 2006 - 20:17:06 MET

Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości
news:dtafiv$9un$1@atlantis.news.tpi.pl...

> sprzętem. Propozycja, aby nie cytować testów laboratoryjnych bez
powtórzenia
> ich na własnym sprzęcie jest, oględnie mówiąc, oszczędnie sensowna.

Widzisz taka jest różnica między mną a Tobą, że ja "wygłaszam" opinię po tym
jak sprawdzę coś "wlasnoręcznie". A Ty jesteś jak babka słuchająca radia
Maryja - co powiedzieli to trzeba w to wierzyć i rozpowszechniać jako
jedynie słuszną prawdę.
Ja nie napisałem, że jakaś nagrywarka jest zła bo gdzieś tam wyczytałeś, a
Ty jak zobaczyłeś moją opinię na temat LG od razu zareagowałeś śmieszną
odpowiedzią podpierając się syntetycznym testem redaktorów nie wiedząc nawet
dokładnie na jakim portalu piszą.
Pochwal się wynikami swojego sprzętu cwaniaczku albo ugaś trochę temperament
i nie odzywaj się w kwestiach o których nie masz pojęcia.

--
pozdrawiam