Re: SONDA - zadowlolenie z posiadanej nagrywarki DVD

Autor: mgs <magness2_TOUSUN__at_poczta.fm>
Data: Sun 19 Feb 2006 - 14:49:39 MET

> Wszyscy mają wątpliwości co kupić, co jest dobre dlatego pomyślałem, że
> warto byłoby zrobić sondę na temat dobrych i złych zakupów nagrywarek DVD.
> Prosiłbym o wypisywanie modelu i krótkiej opinii na jego temat. Wypowiedź
> powinna dotyczyć zarówno modelu posiadanego obecnie jak również modelu który
> się miało wcześniej ale został np wymieniony na inny z powodu jego wad.
> Można również dopisywać na jakich nośnikach się nagrywa, wtedy będzie
> łatwiej wyciągnąć średnią ocenę napędu. Być może pomoże to zmniejszyć ilość
> pytań nt wyboru właściwej nagrywarki.

Ma być tylko o DVD, ale zacznę od CD, bo od CD-RW (jakiś LiteON)
zacząłem w ogóle nagrywanie płytek. Ta nagrywarka CD nagrywała sporo
(jedna płytka na dwa dni), pod koniec gardziła już słabszymi płytkami i
prędkością 48x (nagrywałem 40x), ale nadal pracuje u znajomego.
Potem miałem DVD-RW, 1633S LiteONa. Nagrywała bardzo dobrze, chociaż
zdarzały się błędy (raczej z powodu płytek, bo były od razu i nie
narastały z czasem), w końcu nagrywarka odmówiła posłuszeństwa (po pół
roku) i została wymieniona w ramach gwarancji na 1673S, która jeszcze
nie zepsuła ani jednej płytki (ale nagrywam wyłącznie TDK i Verbatim).
Właściwie ze wszystkich trzech nagrywarek byłem bardzo zadowolony. W
przypadku CD trochę mnie płytki Dysana zdenerwowały (kruszyły się na
brzegach), poza tym na razie większość płytek wytrzymuje upływ czasu.