SONDA - zadowlolenie z posiadanej nagrywarki DVD

Autor: Czajson <rookie_at_rookie.cy>
Data: Sun 19 Feb 2006 - 14:37:25 MET

Wszyscy mają wątpliwości co kupić, co jest dobre dlatego pomyślałem, że
warto byłoby zrobić sondę na temat dobrych i złych zakupów nagrywarek DVD.
Prosiłbym o wypisywanie modelu i krótkiej opinii na jego temat. Wypowiedź
powinna dotyczyć zarówno modelu posiadanego obecnie jak również modelu który
się miało wcześniej ale został np wymieniony na inny z powodu jego wad.
Można również dopisywać na jakich nośnikach się nagrywa, wtedy będzie
łatwiej wyciągnąć średnią ocenę napędu. Być może pomoże to zmniejszyć ilość
pytań nt wyboru właściwej nagrywarki.

Np

"Posiadam obecnie LG GSA-H20L i uważam zakup za bardzo udany. Nagrywa na
wszystkim i dodatkowo posiada LightScribe. Duży plus za bardzo szybkie
kopiowanie płyt. Wcześniej posiadałem NEC 3520A, który uważam również za
udany zakup, ale mógłby mieć lepsze czasy kopiowania. Kopiował maksymalnie z
tą prędkością z jaką została nagrana płyta. Na obu nagrywarkach nagrywam
generalnie na Verbatim i Sony ale nie ma problemów z nagraniem płyt DVD
nawet za 69gr"