dwie sieciowki na plycie asus a8n-sli

Autor: gravano <stoker_at_chello.pl>
Data: Sun 19 Feb 2006 - 09:22:10 MET

mam pytanko a odpowiedz jest prosta tylko nie potrafie
chwilowo na nia wpasc. jesli mam obok siebie dwa porty
sieciowek - jedna od nvidii a druga od marvell yukon to
jak sprawdzic czy podpialem kabel do sieciowki nvidii
czy do marvela ? chodzi mi o to, ze nvidia ma zla reputacje
- m.in. kiedys udalo mi sie potwierdzic u kumpli zjawisko,
ktore mialem u siebie, ze sporadycznie wystepowaly
bledne pakiety, ktore powodowaly, ze zapisywal sie
uszkodzony plik ... jak w systemie winxp zweryfikowac
do ktorej sieciowki sie podlaczylem ?