Problem z WiFi i czulosc kart sieciowych

Autor: Grzegorz Nowak <gnowak_at_wi.ps.pl.spam>
Data: Sun 19 Feb 2006 - 09:00:43 MET

Witam,
Mialem karte Intel 2100, ale zrywala polaczenie przy uzywaniu pulpitu
zdalnego. Doczytalem sie, ze ktos mial juz taki problem, ale nie udalo sie
go rozwiazac.

Teraz mam karte Broadcom BCM94318. Dziala dobrze, ale zasieg jest o "kreske"
mniejszy niz w przypadku karty Intela. Czy jest mozliwe, ze karta ma
mniejsza czulosc, czy wyrobily mi sie styki od anteny.

--
pozdr