Re: Lexmark X1170, zaschnięte tusze...

Autor: danonwoj <danonwojMAPS_at_konto.pl>
Data: Sat 18 Feb 2006 - 21:30:26 MET

Jest parę zasad przy napełnianiu:
1) mieć kupione tusze już wcześniej;
2) napełniać już przy pierwszych oznakach niedoboru - zapobiegnie to paleniu
się dysz;
3) moim zdaniem takie preparaty do udrażniania głowic są gówno warte -
lepiej w gorącej wodzie zanurzyć na chwilkę; większość płynów do udrażniania
jest zewnętrzna; płyny do lania do wewnątrz są o wiele rzadsze i już trzeba
się bardziej znać na tym;

Co do Twojego przypadku, to kup jak najszybciej tusze do napełniania i
napełnij. Zobacz jaki jest efekt. Koniecznie kup tusze z klipsami - ułatwi
to odsysanie tuszu z dołu, co jest niezwykle ważne w przypadku LExmarków, o
czym sam się przekonałem.

Co do firmy, to złe doświadczenia miałem z FullMArkiem, takie sobie z
ModeCom'em, teraz kupiłem z allegro (świat tuszy czy jakoś tak) czarny i
jest w miarę ok, a za cenę 2 razy niższą niż taki Modecom itp.

pozdrawiam,
<WojtaS>