Lexmark X1170, zaschnięte tusze...

Autor: Jacek S. <senwrebz_at_zbjvzl.avr>
Data: Sat 18 Feb 2006 - 21:03:28 MET

Witam!
Najwyraźniej pozasychały mi dysze w tuszach, bo jakoś dziwnie (
nie )drukuje...
Dokumenty np. z Worda nie drukuje wcale... Wychodzi biała kartka, co może
być możliwe, bo zgłasza mi, że tusz trzeba wkrótce wymienić, gdyż już jest
go mało ( no ale niby jest, kłamie coś mnie;( )... Natomiast kolorowe
rzeczy, obrazki itp. drukuje tylko na... czerwono... Mam zamiar zakupić
zestaw do napełniania tuszy na Allegro ( btw, co byście polecili? ), ale
teraz właśnie pytanie: czy zaschnięte tusze da się jakoś udrożnić, czy ma to
w ogóle sens w tym wypadku? Podobne niektóre zestawy do napełniania
sprzedają wraz z jakimś płynem do udrożniania dysz... Hmm... I o co chodzi z
tym dodatkowym płynem? Jak go wpuszczę do pojemników po tuszach, to przecież
musze go jakoś z stamtąd wypuścić przed napełnianiem tuszami... Jak sprawnie
to zrobić, by jakieś resztki się nie wymieszały z tuszem, który za chwile ma
być wpuszczany? Czy, niestety, nastawiać się już na zakup nowych tuszy?
Aha - obecne pojemniki nigdy wcześniej nie były napełniane ( sprzęt mam może
od listopada - grudnia 2005r. - i wcale nie drukowałem, tak mi się wydaje,
dużo... Cienutki sprzęt, no ale trudno, jak już go mam... )

--
Jacek S.