Re: dekodowanie dvd przez różne grafiki

Autor: maX <aver_at_interia.pl>
Data: Sat 18 Feb 2006 - 17:11:07 MET

Użytkownik "Ramiel" <ramiel@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:dt7ckg$2ig$1@news.onet.pl...
> oto szczegóły złego obrazu --- nie ma ostrości szczegółów - np postaci ,
> przedmiotów - jest gorsza jakość niż w telewizji na zwykłym telewizorze
> tak jakby ktoś puścił zripowany film dvd w starym formacie divx

Ale może zamiast tyle MÓWIĆ o marnej jakości Dvd, to zrobilibyście
screenshoty (w playerze odpowiednia kombinacja klawiszy) i zapodali linki do
nich. Oczywiście po 2 screeny (tej samej klatki), jeden na "dobrej" karcie a
drugi na R9550 ? Możnaby je wtedy porównać.

> Użytkownik "Bicu" <bicu@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
>

> u mnie tak samo - nic nie pomaga

Cofnięcie akceleracji sprzętowej w zakładce sterownika (ten sam ekran, gdzie
jest "łączenie zapisu")

> mam jeszcze starą kartę geforce 4 4200 ti - może ona by dobrze odtwarzała
> dvd - ale wtedy odpadają gry --

Przecież GF4Ti4200 jest porównywalny z R9550 (za wyjątkiem braku shaderów
2.0)

Wszytkim chodzi Dvd na R9550 tylko wam nie

> no właśnie - może się wypowiedzą inni właściciele geforców i radków
> u mnie konfiguracja jest następująca : karta chodzi w trybie xturbo
> taktowanie 360mh/240 mhz ,
> najnowsze sterowniki catalyst 6.2
> direct x 9c
> procesor p4 ht 3 ghz
> ram 1024 mb
> odtwarzacz nagrywarka dvd sony dvd rw dru-710a
> próbowałem najnowszych programów win dvd 7 i powerdvd 6 w wersji trial -
> obraz jest taki sam

Czy tak jest na KAŻDYM filmie Dvd czy niektórych ?

> nawet próbowałem zainstalować ati multimedia center - ale prosi się o
> odtwarzacz dvd firmy ati - może w tym jest problem ?

Jeszcze jeden darmowy (trialowy -30dni) player jest od nVidii (działa na
Radeonach). Ale jak widzę to nie jest kwestia playera/kodeka. Czy jak tą
kartę włożysz do innegokomputera to jest to samo ?