Re: Instalacja WindowsXP na dysku SATA II

Autor: Roman Sąsiada <nie.lubie.spamu_at_i.hate.spam>
Data: Sat 18 Feb 2006 - 17:09:49 MET

Użytkownik Czajson napisał:
> nForce4 nigdy nie musiałem zapodawać sterowników. Co do samego dysku SATA-II
> to jeśli płyta nie obsługuje SATA-II trzeba ustawić zworkę, żeby włączyć
> tryb SATA pierwszej generacji.

Czasami trzeba, czasami nie trzeba... Gigabyte GA-K8NS-939 na nForce3
łyknął 200 GB Samsunga SATA II i nawet nie zakwiczał.
Ale rzeczony Samsung ma akurat zworkę do wymuszania SATA I, tak więc
takie sytuacje się zdarzały, skoro producent dysku coś takiego
zamieścił, ale z tego co wiem to istnienie takiej zworki nie jest regułą.

--
Roman Sąsiada
katoda(znaczek)poczta.onet.pl