Nietypowy problem z <<disk boot failure, insert system disk and press Enter>>

Autor: Marcin <karpisiuWYTNIJTO_at_vp.pl>
Data: Fri 17 Feb 2006 - 21:05:03 MET

Nietypowy problem z <<disk boot failure, insert system disk and press Enter>>

Witam,
sprawa dotyczy komnputera koleżanki która jest niezbyt "kumata", ja zresztą też,
ale mam nadzieję że coś wyjdzie w tego. Otóż komputer chodził PRAWIE normalnie,
system został prawidłowo zamknięty, po ponownym uruchomieniu kompa pojawił się
napis "disk boot failure, insert system disk and press Enter". Oczywiście
googlowałem ale znalazłem jedynie sytuacje, gdzie był na nowo instalowany system
lub coś przestawiane w BIOSie albo zmieniona aktywna partycja, a w przypadku
kompa koleżanki nic nie było robione (w sensie: od bardzo dawna nic nowego nie
było instalowanego), w BIOSIE ani FDISKiem nic nie było zmieniane, ot przy
włączeniu pojawił się ten komunikat.

Napisałem że komp chodził PRAWIE normalnie, bo przy ostatnim wyłączaniu
komputera to wyłączasnie trwało znacznie dłużej niż przeciętnie. Obecnie po
włączeniu pojawia się ten komunikat, a dioda od HDD CAŁY CZAS ŚWIECI.

Komputer ten nie jest podłączany do Internetu więc wykluczam dostanie się przez
Net wirusa lub coś w tym stylu.

I jeszcze, nie wiem czy to ma związek z tą awarią ale "w razie czego" napiszę:
koleżanka twierdzi, że od 2 dni nie mogła w Wordzie napisać "Ś" (duże),
natomiast "ś" (małe) mogła napisać bez problemu :|

Marcin.