Re: GWARANCJA na czesci po instalacji win xp 64bit

Autor: MadMan <madman15_at_nie-spamo-wac.wp.pl>
Data: Fri 17 Feb 2006 - 21:00:11 MET

Dnia Fri, 17 Feb 2006 20:50:06 +0100, fanto2 napisał(a):

> Chialem zainstalowac win xp prof 64bit ale poczytalem troche na ten temat
> i wyczytalem ze moze on spalic podzespoly w komputerze lub nie dzialaja
> po instalacji. czy mozliwe jest zeby spalil mi np karte graficzna albo
> dzwiekowa?:) i czy naprawde traci sie gwarancje na czesci po instalacji?

A w garbate aniołki też wierzysz? :-)
Nie ma takiej możliwości, żeby ten system spalił cokolwiek w komputerze.
Zresztą słyszałeś, żeby Windows 2003 64-bit coś spalił? Bo XP 64-bit to
właśnie ten system z jakimiś zmianami...
A co do gwarancji - instalacja oprogramowania jej raczej nie narusza. To
tak, jakbyś tracił gwarancję po instalacji Linuxa.

--
| MadMan | MSI KT6-Delta +Duron@AthlonXP 1,6@2,2 GHz FSB200 +1 GB |
| Samsung SyncMaster 755DF +Pentagram Freezone QC-92CU +HP LJ 5   |