Re: jaki GPU lepszy?

Autor: NOKGAMER <nokgamer_nospam_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 17 Feb 2006 - 20:13:34 MET

Użytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał w wiadomości
news:o1jdj8p8nl91.1g5cox5dh2m06.dlg@40tude.net...
> Dnia Fri, 17 Feb 2006 19:51:20 +0100, NOKGAMER napisał(a):
>
> Ale nie obsługuje shaderów, przez co np. nie zagrasz w Sudeki, Richard
> Burns Rally, BF2... Do tego traci się całą masę efektów w innych grach.
> Nic dziwnego, że jest szybsza, skoro ma mniej roboty...

Zapewne... Kiedyś miałem szybką kartę graficzną (S3 A200) i się dziwiłem,
skąd ona ma tę moc? Ale po zmianie sterowników, a przede wszystkim driverów,
zrozumiałem że to w tym właśnie rzec, o czym piszesz. Nowy driver dawał jej
więcej kompatybilności, ale zdechła kompletnie. Nie mogłem wrócić, soft do
BIOSu nie umozliwiał zapisu, a fabrycznego BIOSu firma nie udostępniała,
więc po niezłym wkurzeniu się poszedłem po Abita Siluro Ti400 (GF2MX400) bo
była bez wentylatora i w wersji BOX. Kosztowało to ok. 300zł, i jakoś dział
do dziś w najgorszym kompie. Dziś nie widze nawet sensu jej podkręcania.
:-D

A swoją drogą, to nawet nie znam tych gier, o których piszesz... więc ta
6200A powinna mi wystarczyć, co? :-D