Hub USB 2.0 i nagrywarka DVD pod USB - problemy ???

Autor: Yogiii <Yogiii_at_hot.pl>
Data: Fri 17 Feb 2006 - 20:11:10 MET

Witam
ma dość nietypowe pytanie ( tak mi sie wydaje )
otóż mam HUB USB 2.0 D-Linka 7portów i nagrywarke DVD
NEC ND-4551 w obudowie zewnetrznej pod usb
(
http://www.allegro.pl/item85846209__5_25_usb_2_0_welland_me_350u2_faktura_vat.html
)
i problem polega na tym, ze ta nagrywarke chcialem miec podpieta do
Hub'a ( mam notebooka ) lecz tu pojawia sie problem
przy nagrywaniu dvd-r/rw, plyta nie jest poprawnie zapisana
pojawia sie komunikat - Niepoprawny zapis w trypie DAO ( lecz
plyta sie czyta ) a przy kaswowaniu nosnika, kasowanie sie rozpoczyna
lecz po chwili pojawia sie komunikat - Urzadzenie niedostepne H:NEC ND-4551
ale po podlaczeniu nagrywarki bezposrednio do kompa ( tzn obudowy z
nagrywarka ) wszystko wyglada na OK
prosze o rade, co moze byc przyczyna ??
dodam jeszcze ze hub jest aktywny i jes do niego podlaczona drukarka
i z nia jest wszystko oki, oraz BT i tez z nim jest poprawna komunikacja
czy to moze byc cos z zasilaniem czy moze hub jest walniety ??
bede wdzieczny za wszystkie porady

--
Pozdrawiam
Yogiii ( Robert H. )