Re: Komp sie restartuje - pomóżcie zdiagnozować

Autor: ttttttttttt <tszz_at_poczta.fm>
Data: Fri 17 Feb 2006 - 18:33:11 MET

Użytkownik "Tukan" <tukan@dupa.pl> napisał w wiadomości
news:dt4s9r$27k$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Jest inna rzecz: komp potrafi sie nagle zrestartować - w momencie restartu
> słyszalne jest zatrzymanie dysku i ponowne rozpędzanie przy uruchamianiu
> systemu.
> Według mnie to zasilacz szwankuje (zatrzymywanie dysku), płyta chodziła
> bez problemu w innym kompie, wszystkie elektrolity wizualnie są ok.
> Pamięć przetestowałem mem-testem - jest ok.

mam ten sam problem, pisalem posty na grupe i tematu nie rozwiazalem.
ja zmienilem zasilacz i dysk dalej mi sie 'zatrzymuje' i nastepuje reset
kompa.
na razie nie mam czasu sie tym zajac
podejrzewam jednak, ze jednak nie chodzi tu o zasilke a o dysk, sprobuj na
innym.
przeinstaluj system i zobacz czy dalej te nagle restarty beda wystepowac

--
/tttttt / abitnf7sl +2x512twinmos cl2 /
/athlonXP[M] 1,6@(190x11,5) gHz 1,65v +_eNlight350w /