Re: Zamiast dyskietki

Autor: Adam Jurkiewicz <sword_at_wywalic.ajpic.zonk.pl>
Data: Fri 17 Feb 2006 - 17:20:24 MET

MPiotrek wrote:

> A nie możesz poprostu gromadzić danych na HDD, raz na jakiś czas podpiąć
> go do innego komputera i wypalić na CDRW? Albo nawet w tym samym kompie
> odpalić jakiegoś prostego linuxa z obsługą nagrywarki i wypalić?
> Nie znam specyfiki problemu (dlaczego ma być coś ala dyskietka).

Nie mogę, informacja na tym nośniku zawiera dane 'klienta', każdy gość
przychodzi ze swoją 'dyskietką' wkłada do urządzenia i na tej podstawie
jest 'obsługiwany'. Istnieją oczywiście kopie na hdd ale informacje muszą
być przenośne np. do innej lokalizacji i jedyną możliwością przeniesienia
tych informacji jest właśnie ten nośnik.

Mogła by być w tym celu użyta np. karta chipowa ale chyba nie ma takich
dużych pojemności ~1MB.

Dyskietka była by idealna gdyby nie były takie badziewne.

Dodatkowo ten nośnik musi być trwały mechanicznie i tani max 30-50zł.

sword

--
e-mail: sword@wywalic.ajpic.zonk.pl
www:    http://ajpic.zonk.pl/