Re: Zamiast dyskietki

Autor: MPiotrek <pm_at_xnet.one23.pl>
Data: Fri 17 Feb 2006 - 16:10:25 MET

Użytkownik "Adam Jurkiewicz" <sword@wywalic.ajpic.zonk.pl> napisał w
wiadomości news:dt4ob4$jge$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Może są jakieś drive'y do CF a nie tylko przejściówki, takie, które
> wykrywają podłączenie nowej karty? Jeśli chodzi o nośnik CF to jest
> dla mnie idealny, tylko musiałbym rozwiązać problem wymiany, tak,
> żeby było to hotplug.

Są czytniki na USB do kart różnej maści - ale nie ma obsługi w DOS.

A nie możesz poprostu gromadzić danych na HDD, raz na jakiś czas podpiąć go
do innego komputera i wypalić na CDRW? Albo nawet w tym samym kompie odpalić
jakiegoś prostego linuxa z obsługą nagrywarki i wypalić?
Nie znam specyfiki problemu (dlaczego ma być coś ala dyskietka).

--
MPiotrek