Re: Smart Drive vs Silent Box

Autor: Dariusz Krok <d_krok_at_tlen.pl>
Data: Fri 17 Feb 2006 - 15:16:27 MET

> Zastanawiam sie teraz nad zakupem skrzyneczki wyciszajacej dysk twardy. Na
> ringu stanely:
> Smart Drive vs Silent Box
> wedlug http://www.silentpcreview.com/article245-page4.html Smart Drive
> wycisza lepiej. Tylko czy mozna go kupic gdzies w Polsce? bo jesli chodzi
> o silent box to nie ma problemu:
> http://www.cooling.pl/product_info.php?products_id=1051
>
> czy mozecie mi powiedziec gdzie kupic?
> albo podpowiecie mi inny sposob na cisze w moim kompie?Slyszalem ze dyski
> Samsunga sa ciche,ale niestety u kumpla przetestowac nie moglem...

Mam SilentBoxa a ze SmartDrivem nie mialem stycznosci. Potwierdzam, ze nie
wycisza zupelnie, mialem przedtem Maxtora 60GB dosc glosnego i nie mozna
powiedziec, zeby go wyciszyl (czyt. 100%) ale na pewno bardzo go wytlumil.
Pomimo ceny polecam z w/w wzgledu oraz z powodu na obnizanie temp. - to
naprawde dziala. Zwróc uwage na to, ze silent box lepiej sobie z tym radzi,
a to prawdopodobnie przez nizszy wspólczynnik drgan dysku w kieszeni.

Dariusz Krok