Re: jaki GPU lepszy?

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Fri 17 Feb 2006 - 14:04:01 MET

> Ech, następną kartę jaką kupię to będzie GF. Ponoć gorsza jakość
> obrazu niestety.

Nie jest tak zle, ale na prawde duzo tu zalezy od producenta karty.

> Ale ma PS3.0 - przyda się na przyszłość.

Owszem, ale w kartach z wyzszej polki raczej.

Sytuacja jak z DX9. Niby FX5200 obsluguje, ale w sumie po co,
skoro nowe pozycje z niego korzystajace na 5200 raczej kuleja...

> Zresztą jak myślisz - na ile mi to co mam starczy?
> Z 3 lata jeszcze pociągnie?

Czy ja wiem... Ja mam P3 800 i R9550 ;) Mnie tam wystarcza... :)

Zdrooweczka,
Vituniu.