Re: Tuner TV

Autor: Michal Bien <mbien_at_usunto.uw.edu.pl>
Data: Fri 17 Feb 2006 - 13:10:28 MET

Wojweg <"wojweg <wyrzuc>0"@poczta.onet.pl> wrote:

> Czyżby bez problemu? Pospierałbym się. Ostatnio miałem okazję
> przekonać się że na płycie z Kt266 Gigabyte 9550 nie chce się
> uruchomić a przecież to nowszy chipset niż 133.
> Jak widać teoria teorią a praktyka wykazuje odstępstwa.

            Nie tyle teoria chipsetow [KT133A i KT266 bezproblepmowo powinny
dzialac z chipsetami z obsluga AGP do 2.0] ale raczej Gigabyte cos skopalo
w konstrukcji karty - dziwnym trafem niemal wszystkie narzekania na
"ciemnosc widze" przy wspolpracy plyt glownych z RV350 dotyczy wlsnie kart
Gigabyte - przy Sapphire, Asusach, nawet HiSach prawie sie to nie zdarza.
Wlasnie za takie numery nie lubie tego producenta, tak samo jego plyt
glownych - te w normalnych cenach sa ubogie a majace normalny bios to sa
dopiero te wypasione AKA wszystko podwojne za spore pieniadze. Za to w
sklepach polecaja je prawie tak jak napedy LG. Epox ktory jest trudniejszy
do kupienia jakos ma nrmalne biosy nawet w najbardziej podstawowych
plytach, a i o stabilnosci jego plyt nie moge zlego slowa powiedzec.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl