Re: ps/2 na komputerze bez portu ps/2

Autor: Jacek Popławski <jpopl_at_interia.pl>
Data: Fri 17 Feb 2006 - 13:23:38 MET

*KW* napisał(a):
> 2. Klawiatura i mysz były podłączone do USB,
> ale do pierwszych dwóch gniazd USB ! Ma to
> znaczenie o tyle, że BIOS uruchamia urządzenie
> HID, zarówno dla myszy, jak i dla klawiatury -
> ale tylko dla tych dwóch portów USB (głowy za to
> nie dam).
> 3. Podczas instalacji QNX rozpoznał i mysz i klawiaturę.
> Inna rzecz, że nie mogłem wykorzystać ich w pełni
> (mysz Logitech MB-48a, klawiatura Microsoft Office),
> gdyż nie miałem odpowiednich driverów dla QNX-a.

Nie do końca rozumiem. Czy mogłeś w ogóle korzystać z klawiatury? Czy
dobrze rozumiem, że wystarczy ją podłączyć do pierwszego USB i zadziała
bez żadnych dodatkowych zabiegów?

> 4. Zresztą 'sprawa się rypła' właśnie ze względu na
> brak driverów, głównie video, choć nie tylko - i system
> nie został wdrożony w mojej firmie. No, ale Ty
> chyba masz mocniejsze argumenty ode mnie, skoro
> chcesz go zastosować.

QNX jest jedną z platform, które wspieramy. Po prostu wczoraj
przenosiliśmy go z gigahercowego procesora na podwójne 2.8 i pojawił się
problem, bo nasz wspaniały szybki serwer ma tylko USB.