Re: Monitor CRT

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 17 Feb 2006 - 10:36:18 MET

Po porstu samsung - mam w firmie iles monitorow tej fimy, jeden stoi u mnie
na biurku jako drugi (SyncMaster 757MB - polecam)... - ostry i wyrazny
obraz, bardzo dobra geometria - jako glowny pracuje u mnie iiyama 22
calowa... straszna kupa przy tym samsungu jesli chodzi o obraz ale jest po
prostu wieksza wiec robi za podstawowa... - wysiwetlam na tej 17 samsunga
obraz 1920x1080 interlace i nie mam zadnych uwag do rozdzielczosci - kazdy
piksel jest adresowany wyraznie, bez rozmywania, dobre kolory, dobra
jasnosc... - naprawde polecam... co do innych monitorow samsunga (starsze i
nowesze modele wlascwie tyle samo moge powiedziec - nie mam wiekszych
zastrzezen - spadl mi jedne keidys z ok 90cm na podloge, kant obudowy
precial wykladzine do betonu, plastki sie rozszedl, wystarczylo poluzowac
sruby, wszystko ok, balem sie odksztalcenia maski, zmian w geometrii... nic
z tych rzeczy - monitor przetrwal bez problemu takie wredne zderzenei z
betonem, caly czas wyswietla piekny obraz w rozdzielczosciach ktorych
wiekszosc ludzi nie uzywa - 1600 i wiecej - wniosek jest prosty - samsung
robi dobre monitory a twierdzenie to opieram na doswiadczeniu z ok 10
egzemplarzami ktore mam mozliwosc ogladac, w firmie jest ok 100 takich
monitorow - przez kilka lat nie padl ani jeden.)