Re: Wpływ procka na nagrywarkę - kto mi to wytłumaczy?

Autor: KoJot <antyspam_at_ab.pl>
Data: Fri 17 Feb 2006 - 09:09:50 MET

Thu, 16 Feb 2006 15:01:44 +0100, na pl.comp.pecet, Gargamel
napisał(a):

> ftp://ftp.abit.com.tw/pub/download/utilities/VIA_Latency_patch/vlatency_v019.zip
> a tam faq.htm, a tam:

No ta łatka to by mi pasowała do moich poprzednich problemów - jakbym
o niej wiedział to pewnie bym zainstalował. Może faktycznie coś z tym
mostkiem jest nie najlepiej, ale ciekawe jednak, że wymiana procka na
dużo wydajniejszy tak ładnie rozwiązuje problem (no i ile dodatkowych
korzyści związanych z przyrostem mocy, można by rzec - prawie same
plusy :))))

--
Pozdrowienia
KoJot