Re: nagrywanie p³yt audio cd

Autor: <<>> Gozdek <<>> <gozdek_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 17 Feb 2006 - 09:10:02 MET

U¿ytkownik "Madzik" <madzik@os.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:dt2ppg$4nc$1@atlantis.news.tpi.pl...
> witam,
> mam pytanie: jak mam nagrac plyte audio cd ¿ebym mog³a j± odtworzyæ na
> mojej wie¿y? zwyk³ych przegranych p³yt nie chce po prostu odtwarzaæ.
> wileki dziêki z góry za rady
> pozdrawiam
> Magda

Moj odtwarzacz Sony odtwarza muzyke nagrana z predkoscia x4 i to stara
nagrywarka jest to LG CD-RW 8080B 8x/4x/32x (CDR/RW/Odczyt) jak probowalem
na nagrywarkach LG i Lite-On nowszych tzn (52/32/52) i mimo iz nagrywalem
plyty na nich z predkoscia 4x to juz ich nie czytal ale stara nagrywarka LG
jak nagram to wszystko czta zreszta kumple do mnie przychodza nagrywac
piosenki audio, bo nagrane stara nagrywarke czytaja. Dlatego trzymam ta
stara nagrywarke tylko i wylacznie dla plyt audio, a ma juz 5 lat i chodzi
wysmienicie.

Dlatego radze kupic jakas stara nagrywarke (1x do 8x) za 20 zl i wszystko
bedzie cacy.

Pozdro

--
--------