Re: Serwis ASUS-a w polsce.

Autor: index <filip_at_op.pl>
Data: Fri 17 Feb 2006 - 08:09:42 MET

> Oj chyba nie do końca rozumiesz. Jeżeli dobrze zrozumiałem to zdanie to
> radzą Tobie abyś zaniósł płytę do innego sprzedawcy handlującego
> produktami ASUSa i wtedy wyślą to do reklamacji.
> IMHO musisz teraz poszukać w swojej okolicy sklepu który by się tym zajął
> (tylko musisz mieć jakiś dowód z datą sprzedaży). Ewentualnie mogą
> przerzucić na Ciebie koszta wysyłki sprzętu do serwisu jeśli są wredni.
> Kiedyś po prostu musiałem poczekać trochę dłużej na załatwienie sprawy
> (musiałem poczekać 3 dni na wysyłkę ich sprzętu, do niej dołączono mój
> sprzęcik).

Pytałem się w jednym z sklepów handlujących częściami - to powiedzieli , i
to jest też jasne , że oni biorą sprzęt od kogoś innego z innej hurtowni niż
ten sklep co w nim ja kupowałem .
To jest tak , że każdy pilnuje tylko swoich interesów i co ma sie martwić o
klienta który nie zakupił towaru u nich tylko ukogoś innego .