index napisał(a):
> Rozumiec rozumiem...
Oj chyba nie do końca rozumiesz. Jeżeli dobrze zrozumiałem to zdanie to
radzą Tobie abyś zaniósł płytę do innego sprzedawcy handlującego
produktami ASUSa i wtedy wyślą to do reklamacji.
IMHO musisz teraz poszukać w swojej okolicy sklepu który by się tym
zajął (tylko musisz mieć jakiś dowód z datą sprzedaży). Ewentualnie mogą
przerzucić na Ciebie koszta wysyłki sprzętu do serwisu jeśli są wredni.
Kiedyś po prostu musiałem poczekać trochę dłużej na załatwienie sprawy
(musiałem poczekać 3 dni na wysyłkę ich sprzętu, do niej dołączono mój
sprzęcik).
Pozdrawiam
-- Wolę dyktaturę, w przypadku wpadki przynajmniej wiadomo kogo powiesić.Received on Thu Feb 16 23:20:09 2006
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 16 Feb 2006 - 23:51:15 MET