Re: overcloking athlon pytanie

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Thu 16 Feb 2006 - 23:38:59 MET

Piotr napisał(a):

> pamięci mam nawet PC166 jesli dobrze pamiętam, athlon jest Thunderbird
nie chce sie wymadrzac - ale nie pamietam takiego standardu jak PC166
(najwyzej niech mnie ktos z grupowiczow poprawi) IMHO dla SDRAM
taktowanie skonczylo sie na 133MHz zaraz potem pojawil sie standard DDR
PC2100 taktowany 266MHz...

> można jakos rozpoznać wersje która współpracuje tylko z magistralą 100MHz?

z pewnoscia mozna - musiasz znac oznaczenie procesora i masz tu link z
danymi prockow:
http://139.95.253.213/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE/,/?St=81,E=0000000000252482917,K=2280,Sxi=15,Case=obj(109)
Pzdr, OMSON