Problem z nagrywarka CD-RW

Autor: Marcin Kozminski <cinek1990_at_konto.pl>
Data: Thu 16 Feb 2006 - 22:17:44 MET

Otoz tak...
Mam sobie nagrywarke LG (dokladny model HL-DT-ST CD-RW GCE-8400B) i Nero
6.x. Chcialem dzisiaj nagrac 2 plytki CD-Audio. Jedna nagrala sie cacy.
Przy drugiej plycie jakos juz jej tak dobrze nie szlo. Przy probie
nagrania jej w Easy CD-DA Extractor nie udalo sie nagrac Lead-In'u
(cache sie zatrzymalo w polowie). A przy nagrywaniu w Nero Staje na 3%
(takze przy nagrywaniu Lead-In'u). Probowalem nagrywac na plytkach SONY
CD-R 700MB.

Jakies pomysly?

PS. Mam nadzieje ze to tylko wadliwe plyty a nie spalona nagrywarka...