Re: dvd na komputerze

Autor: Ramiel <ramiel_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 16 Feb 2006 - 21:46:34 MET

> Mam ten sam problem, wczesniej uzywalem starodawnej karty riva tnt2 m64-
> obraz w dvd byl ladny. Kupilem Gigabyte radeon 9550- obraz jest poprostu
> brzydki "zasnierzony" taki sam z wlaczona i wylaczona akceleracja
> sprzetowa. Uzywam power DVD 5.0 dostarczonego na plycie razem z karta.
> Sterowniki do karty- najnowsze Catalyst 6.2.
>
> Jakies pomysly? Czy poprostu jest to tak badziewna karta do odtwarzanai
> dvd?

popróbuję z różnymi playerami.
a co do karty radek 9550 ustawiłem ją na turbo i zacząłem bawić się w
overclocking - podkręcenie w granicach 30 % może być - rdzeń 392 mhz a
pamięć 260 mhz - próbowałem wgrać bios z szybszym taktowaniem do tej karty
ale zaczęły się pojawiać artefakty - cały monitor był nierozpoznawalny --
ati tool też na nic się zdało bo pokazywało że nie ma błędów przy 500 mhz a
po uruchomieniu dooma pojawiło się mnóstwo artefaktów.

dodatkowych potoków nie da się odblokować sterownikami soft mode więc
zostają tylko 4 .
po tych wszystkich próbach karta działa normalnie bo bałem się że się zwali.

jaka jest najlepsza karta grafiki na agp obecnie ? i lepszego od radka 9550
? tylko w miarę taniego poniżej 400 zł -- bo jak patrzę na karty drogie to
mnie krew zalewa takie złodziejstwo w biały dzień np. geforce 7800 gt