Re: dvd na komputerze

Autor: Bicu <bicu_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 15 Feb 2006 - 11:00:12 MET

> mam kartę radek 9550 --- czy mam zainstalować jakiś soft żeby mi grało w
> porzo ? jakies kodeki ?

Mam ten sam problem, wczesniej uzywalem starodawnej karty riva tnt2 m64-
obraz w dvd byl ladny. Kupilem Gigabyte radeon 9550- obraz jest poprostu
brzydki "zasnierzony" taki sam z wlaczona i wylaczona akceleracja sprzetowa.
Uzywam power DVD 5.0 dostarczonego na plycie razem z karta. Sterowniki do
karty- najnowsze Catalyst 6.2.

Jakies pomysly? Czy poprostu jest to tak badziewna karta do odtwarzanai dvd?