Re: Problem z routerem D-Link DI-604

Autor: Rex <walcz_at_ze.spamem>
Data: Thu 16 Feb 2006 - 17:20:51 MET

PAWEL napisał(a):

> Jesli masz XP-ka to zainstaluj najnowsze firmware - te stare ma tendencje do
> wieszania routera z tym systemem operacyjnym.Teraz przy nowym firmware nie
> zawiesil mi sie od 3m-cy ani razu (wczesniej statystycznie 2-3 x na dzien)

Wszedłem przed chwilą na stronę D-linka i ściągnąłem odpowiedni plik do
mojej wersji routera: di604_firmware_339
Kliknąłem na ten plik i pojawił mi się w okienku dialogowym komunikat:
Próbujesz otworzyć plik typu "Plik BIN"(.bin)

Pliki te używane są przez system operacyjny i przez różne programy.
Edytowanie ich lub modyfikowanie może spowodować uszkodzenie systemu.
Jeśli w dalszym ciągu chcesz otworzyć ten plik, kliknij przycisk Otwórz
za pomocą; w przeciwnym razie kliknij przycisk Anuluj.

Klikam "Otwórz za pomocą".
Pojawia mi się kolejne okno dialogowe:
System Windows nie może otworzyć pliku: di604_firmware_339.bin

Aby otworzyć ten plik, system Windows musi wiedzieć, w którym programie
został on utworzony. System Windows może przejść do trybu online, aby
wyszukać program automatycznie, lub pozwolić Ci wybrać go z listy
programów znajdujących się na komputerze.
Zaznaczam opcję "Użyj suługi sieci Web do znalezienia odpowiedniego
programu".

Pojawia mi się strona o adresie
shell.windows.com/fileassoc/0409/ENFallback.asp?EXT=bin

Pojawia się strona o nazwie "Windows File Associations".

Klikam link "View the English version."
I mam mam tam kilka linków.
Ale nie wiem w jaki sposób otworzyć ten ściągnięty plik.

Czy ktoś wie jak jak zrobić upgrade oprogramowania routera przy
ściągniętego pliku?

Dzięki za odpowiedzi.
Rex