Re: Eurogłupotta?

Autor: Michal Bien <mbien_at_usunto.uw.edu.pl>
Data: Thu 16 Feb 2006 - 13:54:04 MET

Proximus <proximus84@NOSPAMwp.pl> wrote:

> "Pracą na wysokości w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Pracy i
> Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych
> przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy z póżn. zm. (tekst jedn.: Dz.
> U. z 2003 r., nr 169, poz. 1650) jest praca wykonywana na powierzchni
> znajdującej się na wysokości co najmniej 1,0 m nad poziomem podłogi lub
> ziemi. "
> Cytowane za: http://www.ciop.pl/6128.html

            Dzieki. A tak swoja droga wyszlo mi ze odgarniajac (ostatnio niemal
codziennie) snieg na tarasie przed drzwiami wejsciowymi do domu pracuje na
wysokosci i naruszam przepisy BHP ;> Zeby bylo bardziej z tematyka grupy
zwizane to ciekaw jestem jak wyglada z tego punktu wdzenie praca przy
komputerze na podwyzszeniu w pomieszczeniu dwupoziomowym, gdzie czesto
roznica poziomow przekracza ten 1 m.
A z mojej styony EOT bo calkowicie odbiegamy od tematu grupy.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl