Re: Eurogłupotta?

Autor: Piotr <pnat_at_wp.pl>
Data: Wed 15 Feb 2006 - 07:28:21 MET

Użytkownik "lego" <rlego@xxx.op.pl> napisał w wiadomości

> Ile osob musi spasc, zebys sam potrafil na takie pytanie odpowiedziec?
>
> Praca na wysokosciach zaczyna sie od 1 m, a nie jak ktos tu zapodal, od 3
> m.
>
> BTW, zmien grupe, najlepiej razem z pogladami.

Czytasz topic?
Przepraszalem za pomylke, nie mialo to tutaj pojsc. Co jest z wami, kolejny
madrala, zamiast przyjac to do wiadomosci,"doradza" mi. Ty poszedles
najdalej bo oprocz grupy mam jeszcze zmienic poglady. A dlaczegoz mialbym je
zmienic? Zeby takie glupole jak ty mialy podbity kwit za kazdym razem, kiedy
wejda na trzeci szczebel drabiny? A szescdziesieciu szesciu urzednikow
dekretowalo zdrowy rozsadek i precyzowalo co nalezy zrobic, zeby nie spasc z
dachu?
pozdro
Piotr