Re: cichy wentylator do zasilacza

Autor: |\\/|arci|\\| <em.en_at_g.a.z.e.t.a.pl>
Data: Thu 16 Feb 2006 - 09:10:42 MET

On 2006-02-15 19:57, sobate wrote:

> No a bez spowolnienia jest za głośno ?

Ciężko powiedzieć, w końcu to raczej subiektywne odczucie. Poza tym
zależy od innych czynników np. jak głośno jest obecnie w tym
pomieszczeniu, gdzie jest ustawiona obudowa itp.

Napiszę tak: chciałem maksymalnie wyciszyć co się da. Początkowa
głośność nie była dokuczliwa, ale skoro udało mi się ją zmniejszyć, to
jestem zadowolony. Obecnie zaczynam myśleć co jeszcze zrobić, żeby
wyciszyć dysk (najgłośniejszy element komputera), a nawet zaczynam
słyszeć delikatny dźwięk, który wydaje monitor :) Krótko mówiąc zawsze
znajdzie się coś do poprawienia.

> Czy to spowolnienie nie spowoduje przegrzania zasilacza?

Może. Postarałem się jednak o to, żeby powietrze miało łatwy przepływ, a
ponadto sprawdziłem "na oko" temperaturę wylatującego powietrza - nie
wydaje się przesadnie gorące.

--
|\/|arci|\|                      e|\/|.e|\| gazeta.pl
Uwaga na dodatkowe kropki w adresie e-mail w naglowku