Re: Wyciszmy go trochę...

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Wed 15 Feb 2006 - 12:46:31 MET

Z Otchłani wyskoczył demon, wcielił się w istotę znaną jako
*Budzik*, która zaskrzeczała:
> wylaczac rozne urzadzenia i wlasciwie stwierdziłem ze wiatraczki to jest
> najmniejszy hałas w komputerze - znacznie glosniejsze sa dyski twarde, no
> ale je trudno wyciszyc wiekszym wiatraczkiem (zwlaszcza glosny jest taki
> stary Samsung 30GB).

Owszem, ale zmiana dysku to większy wydatek. Faktycznie starsze dyski są
zazwyczaj głośniejsze. Nie wiem czy ze zużycia czy to było wrodzone, ale
zawsze kiedy podłączam jakiś starszy dysk dziwię się jak mogłem
wytrzymywać ten hałas .

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8