Re: Wyciszmy go trochę...

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Wed 15 Feb 2006 - 12:30:18 MET

Użytkownik Misiek "misiek_1928\\wytnij.to/"@o2.pl ...

> Wygląda solidnie i
> "zimno" :)

mała uwaga do całego watku...
jakis czas temu zakupiłem duzy wiatrak na procesor, poniewaz chciałem zeby
było ciszej a tamten to był jakis boksowy, krecacy sie z duza predkoscia.
Niestety - efektu wlasciwie nie było słychac. Popróbowałem wlaczac i
wylaczac rozne urzadzenia i wlasciwie stwierdziłem ze wiatraczki to jest
najmniejszy hałas w komputerze - znacznie glosniejsze sa dyski twarde, no
ale je trudno wyciszyc wiekszym wiatraczkiem (zwlaszcza glosny jest taki
stary Samsung 30GB).
W zwiazu z czym IMO jedyny sposób na wyciszenie kompa to wyciszenie obudowy
a zmiana samych wiatraków nie osiagnie sie zamierzonego efektu, a na pewno
efekty nie beda wspolmierne z wydanymi srodkami finansowymi.

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Każde dziecko jest poniekąd geniuszem w oczach swych rodziców,
a każdy geniusz dzieckiem."  Artur Schopenhauer